Acum aproape un an am scris pe alt blog, un articol despre Extraterestrii. Am incercat sa prezint opinia mea cat mai bine posibil incercand sa aflu si de la voi alte idei. Articolul s-a bucurat de foarte multe comentarii pana in prezent. Cu trecerea timpului am ajuns la alte concluzii, si am decis sa refac articolul cu intentia ca si voi, cititorii o sa aduceti opinii.
Dupa cum spuneam, noi oamenii, sau cel putin majoritatea, am inrautatit (probabil fara sa vrem) adevaratul sens al cuvantului, fiind influentati probabil de filme in care extraterestrii sunt niste monstri. Cu asta am vrut sa spun ca un extraterestru nu inseamna un monstru, el poate sa fie chiar si cea mai minuscula bacterie care traieste pe alta planeta, in spatiu sau in oriunde alt loc inafara de Tera.
Sa va spun de ce cred eu, aplicand logica, ca exista extraterestrii. Materia e tot ce ne inconjoara, universul fiind infinit (cred) si materia e automat infinita. Si fiind infinit, e imposibil, zic eu, ca in orice alt loc mai indepartat sau mai apropiat sa nu existe niste conditii asemanatoare ale sistemului nostru solar care sa contina viata.
Anul trecut, astronautul Edgar Mitchell a facut niste dezvaluiri foarte socante pentru multe persoane. Sustine ca extraterestrii au contactat Pamantul de mai multe ori, NASA a pastrat insa secretul timp de 60 de ani. “Am fost destul de privilegiat incat sa aflu ca am fost vizitati si ca fenomenele OZN sunt reale”, a spus Mitchell. “Am facut parte din cercurile militare si ale serviciilor secrete, care stiu ca, dincolo de ceea ce se cunoaste public, am fost vizitati”.
Imi imaginez ca ati auzit despre cazul din Roswel, ei bine Mitchell spune ca a fost vorba de prabusirea unei nave extraterestre reale. Insa NASA a sustinut tot timpul ca a fost vorba de prabusirea unui balon de cercetare top secret.
Mitchell, acum în vârstă de 77 de ani, a declarat că surse din NASA care au avut contact cu extratereştrii i-au descris pe aceştia drept nişte fiinţe “de înălţime mică, ce păreau bizare oamenilor”. El spune că extratereştrii ar arăta aşa cum sunt cei descrişi în cultura populară, de înălţime mică, cu ochi şi cap mari.
În plus, Mitchell a explicat că tehnologia noastră “nu este nici pe departe atât de sofisticată” ca a lor şi că, “dacă ar fi fost ostili”, “am fi dispărut până acum”.
Adevarul e ca sunt de acord cu el, daca extraterestrii ar fi avut intentii rele cu noi, in prezent nu am mai fi existat. Noi inca suntem salbatici, mai avem nevoie de foarte multi ani pentru a ne da seama ca nu doar banii sunt importanti in viata.
Astronautii cred ca exista nave extraterestre care monitorizeaza Pamåntul, dar se feresc sa vorbeasca deschis despre aceste subiecte. Dezvaluirea unui astfel de caz i-ar exclude din programele de zbor. Probabil din cauza asta Mitchell a vorbit atat de tarziu, e bine macar ca nu a tacut. Birocratii si militarii mentin secrete rapoartele despre OZN-uri pentru ca nu pot explica si controla fenomenul.
Nu e nimeni obligat sa creada in aceste dezvaluiri, insa ce-ar putea castiga acest om la 77 ani spunand aceste lucruri ? Celebritate ? Bani ? Sincer cred ca are destui bani si celebritate, face parte deja din istoria noastra, nu cred ca un om asa batran s-ar mai gandi la asa ceva. Probabil a vorbit pentru ca aceste “secrete” sa nu moara cu el.
In continuare va las cu niste intrebari cu respectivele raspunsuri foarte, foarte interesante:
- Cine se ocupa de interceptarea OZN-urilor?
- La nivel stiintific, este acceptata ideea ca nu suntem
singuri. Sa recunoastem insa ca suntem intr-o faza tehnologica prea putin dezvoltata pentru a putea patrunde adanc in Univers. Exista o organizatie internationala civila, numita SETI, practic o retea de telescoape care supravegheaza cerul. Se cauta viata inteligenta aflata la mare departare: mii de ani-lumina de Pamant. Practic, se urmareste orice semnal care ar putea sa aiba o anumita logica si care ar putea fi emis de fiinte inteligente. In unele tari au existat si probabil ca mai exista inca institutii care se ocupa efectiv cu identificarea OZN-urilor, care sunt deja obiecte palpabile, ajunse in imediata apropiere a Pamantului si care pot fi vizualizate. In timpul Razboiului Rece, orice descoperire in acest sens era tinuta la secret, pentru ca putea fi vorba despre o tehnologie mai avansata decat cele pe care le folosim noi, tehnologie care putea fi utilizata apoi impotriva adversarului. Chiar si in prezent, unele rapoarte, clasificate pentru 40-50 de ani, sunt tinute la secret. Probabil ca abia generatia urmatoare le va cunoaste. Intre timp, au mai iesit la suprafata diferite informatii, care au fost rapid decredibilizate de cei interesati. Este relativ usor sa distrugi increderea publicului in astfel de informatii. Desi nu am vazut OZN-uri, eu sunt convins ca acestea exista.
- Cum se deplaseaza acestea la distante atat de mari?
- Inca de pe vremea lui Einstein se vorbeste despre interactiunea campului gravitational cu cel magnetic. Prin anii ’50, un om de stiinta german a reusit sa definitiveze aceasta teorie, iar acum cativa ani s-a reusit sa se demonstreze experimental ca un camp electromagnetic extrem de puternic poate sa modifice campul gravitational. Astfel, daca ajungem la o tehnologie care sa produca camp electromagnetic puternic, putem modifica local campul gravitational si putem calatori in Univers cu viteze mari, pe distante extrem de mari, fara a simti acceleratia. Cu tehnologia din prezent, am avea nevoie de generatii intregi pentru a calatori in afara sistemului nostru solar. Cu noua tehnologie… Putem banui ca OZN-urile care vin pe Pamant stapanesc de mult aceste legi ale fizicii, pe care noi abia le descoperim, si ca le utilizeaza. Sa nu uitam ca marile descoperiri, in mai toate domeniile, au fost facute in ultimele sute de ani. Daca ne gandim ca o civilizatie ar putea fi cu doar 5.000 de ani inaintea noastra, ceea ce inseamna o clipa, la scara istoriei, din punct de vedere tehnologic s-ar plasa la un nivel inimaginabil pentru om, in prezent.
- Se fac pregatiri pentru intalnirea cu o civilizatie extraterestra?
- In mod evident nu. Fenomenul se considera suficient de rar si de aleatoriu pentru a nu necesita o pregatire pentru intalniri de gradul 3. Nu exista planuri pentru asa ceva, nu exista o conceptie unitara la nivel mondial. Daca va fi cazul, se va aduna un grup de specialisti, in special din armata.
- Armata functioneaza dupa o logica a confruntarii. Nu este riscant sa o lasi sa atace o civilizatie mult superioara tehnologic?
- Orice intruziune in spatiul aerian sau terestru al unui
stat, de catre un vehicul necunoscut, constituie o amenintare la siguranta nationala, iar de acest lucru raspunde armata. Mijloacele de detectare ale armatelor puternice sunt suficient de sofisticate sa determine despre ce este vorba si daca este nevoie de o interventie ofensiva. In orice caz, daca extraterestrii ar fi avut vreo intentie ofensiva, am fi “simtit-o” pana acum.
Omul ar putea fi o incrucisare intre maimute si extraterestri.
- Care este implicarea lor in viata pe Pamant? Care ar putea fi intentiile acestora?
- Exista teorii conform carora noi am fi cobai pe propria noastra planeta si ca aparitia vietii pe Terra nu s-a realizat conform teriei evolutioniste a lui Darwin, ci a fost nevoie de un “sambure”, de o interventie din exterior, care sa transforme maimutele in fiinte inteligente, cu aspectul nostru. Interventia ar fi venit din alta parte. Se pune problema ca viata ar fi putut ajunge pe Pamant ca structura ADN, vectorizata de o cometa. Insa teoria merge si mai departe si vorbeste despre aducerea aici a unor fiinte care, incrucisate cu cele de pe Pamant, sa fi dat nastere la populatia umana. Sa nu uitam, ca in toate descrierile, fiintele care ar cobori din OZN-uri sunt exact partea care ar continua transferul de la maimuta la om.- Ne puteti relata vreo experienta legata de acest fenomen?
- Va pot relata o intamplare a unui coleg rus, care in timpul unei expeditii a vazut doua OZN-uri care au zburat paralel cu nava, apoi au disparut. La intoarcere, a relatat sefilor, dar acestia au avut o reactie negativa, spunandu-i ca el a fost trimis in cosmos pentru misiuni stiintifice, bine determinate de la sol. Practic, a fost convins sa nu mai povesteasca nimanui acest incident. Daca vrei sa mai zbori, ocupa-te de zboruri, nu de interviuri, i s-a spus. Omul neaga, de fiecare data cand este intrebat de reporteri, intalnirea cu acele obiecte.
- Pot fi detectate OZN-urile de radar?
-Unele da. Am avut si in Romania un caz, in cadrul aviatiei militare, inainte de ’89, cand ofiterul de serviciu de la baza de la Kogalniceanu a relatat ca pe cer este o formatie de 9 obiecte zburatoare, care se deplaseaza cu o viteza foarte mare. Comandantii puteau ordona celula de alarma, adica ridicarea avioanelor de lupta si urmarirea lor, dar nu au cerut decat observarea lor de la sol. Masuratorile radar au aratat ca viteza lor era de aproximativ 6000 de km/h, ca erau obiecte fizice, luminoase si care au disparut undeva pe Marea Neagra, spre Rusia. La 6000 de km/h nu putea fi un avion, nici o racheta care se dezintegra, pentru ca viteza nu ar fi fost constanta. S-a facut un raport, nu i s-a gasit o explicatie si problema a fost abandonata. Este o atitudine, as zice… normala, in orice institutie de tip birocratic, asa cum e armata. Astfel se explica, intr-o oarecare masura, de ce raman secrete astfel de intalniri: daca tot nu poti interveni, daca nu ai mijloace comparabile cu ale urmaritului, mai bine pretinzi ca este o eroare, ca fenomenul pe care nu il intelegi nu exista.
- Ce combustibil folosesc?
- E greu de spus, dar cu siguranta sunt multe fenomene fizice pe care noi inca nu le cunoastem. Este posibil ca batalia pentru resurse, care pe Pamant este in plina desfasurare, in cazul civilizatiilor mai inteligente sa fie deja depasita. Probabil ca Pamantul, permanent monitorizat din afara, este observat de civilizatii mai inteligente, dar acestea o fac discret, fiindca nu vor sa interfereze cu viata de aici.
- De ce nu se realizeaza un zbor international pe Luna?
- Exista o abordare dintr-o perspectiva noua, economica, a Lunii. Japonezii au demarat deja un program de studiere aprofundata a astrului, chinezii au anuntat ca in aproximativ 15 ani vor pune un om pe Luna, iar indienii au anuntat ca pregatesc misiuni lunare. Concurenta economica este foarte inversunata. Este vorba, practic, de un nou razboi, unul economic. Iar Luna incepe sa fie vazuta ca un potential economic suficient de mare pentru tara care incepe sa o exploateze. Concurenta este prea mare pentru a se uni fortele. Impreuna nu se fac decat misiuni pur stiintifice.
Deşi până în prezent nu s-a dovedit existenţa vieţii în afara Terrei, universul conţine o mulţime de stele, iar cercetătorii consideră că cel puţin jumătate dintre acestea au planete care le dau târcoale. “Cu siguranţă unele au trecut prin aceleaşi etape ca şi Pământul şi astfel s-a format viaţa pe ele, ulterior găzduind poate chiar şi forme de viaţă conştiente”, spune Seth Shostak, astronom la Institutul SETI (Search for Extra-Terrestrial Intelligence), citat de msnbc.com. Argumentul lui este cel al probabilităţii: “Dacă suntem totuşi singurele creaturi inteligente din univers, atunci suntem cu adevărat un miracol”.
Ce n-am inteles eu pana acum e de ce Nasa ne ascunde aceste lucruri si pana cand ? Cand o sa ne putem bucura si noi de rezultatele tehnologiei moderne ? E bine totusi ca putin cate putin aceste lucruri ies la iveala. Astept parerea ta, impreuna poate ajungem la alte concluzii.
Later Edit: Am ajuns la concluzia ca, in cazul in care ei exista nu ne mai contacteaza pentru ca ne vad cum suntem, ne vad cum ne omoram intre noi pe fiecare zi, vad egoismul din noi, vad ura si … probabil au si ei probleme lor, au o viata ca si noi de trait.
Pe July 5th, 2009 la ora 6:07
Majoritatea dintre voi,cand pronuntati “extraterestru” va ganditi automat la ceea ce filmele vechi de la Holliwood (sau cum s-o scrie),au vrut sa va lase impresia.Pt. voi acest cuvant inseamna un monstru,eventul o fiinta inteligenta,cu o tehnologie cu mult mai avansata ca a noastra,care,daca ar veni pe Pamant,ori ne va ataca , ori ne va cuceri !.. Ei bine,extraterestru,in sensul real al cuvantului,inseamna ceva ce nu e de pe Terra,si are ca loc de origine,alta stea/planeta/cometa/etc..
Exista o probabilitate foarte mare,ca noi(viata de pe Terra) sa fi aparut datorita impactului unui asteroid/unei comete cu Terra,astfel gheata de pe acesta,s-ar fi topit.Ideea de baza a acestei teori este :”apa lichida=>viata” . Ganditi-va putin.. Cosmosul este imens.. e imposibil,absolut imposibil ca undeva.. o planeta,poate in dezvoltare,sau poate mai veche ca planeta noastra,sa nu aiba conditiile optime,precum pe Pamant,aparand apa lichida,sa se poata dezvolta bacteriile,iar mai apoi sa apara viata inteligenta.. V-ati gandit,de ce oare suntem asa interesati de Marte? Un satelit a analizat o protiune deformata din scoarta planetei Marte,si dupa forma pe care aceasta o avea,s-a emis ipoteza ca,sub scoarta planetei,cur siruri de apa.Ati auzit ca au fost observate uragane,dar de 3-5x mai mari decat cele de pe Pamant? Existenta acestor uragane,ne confirma faptul ca pe Marte exista aer.E posibil,ca acum foarte,foarte mult timp,cand Soarele era mai “tanar” conditiile de viata sa fi foste ideale pe Marte,iar Terra sa fi fost o planeta prea uscata.Dar cu timpul,odata cu stingerea treptata a Soarelui,civilizatiile de pe Marte sa isi fi trimis bacteriile pe Terra.. de aici si interesul nostru fata de Marte.
Ideea e ca,este imposibil ca acolo undeva departe,sa nu existe o planeta “sora” Pamantului,pe care poate chiar acum se afla in dezvoltare viata,in sensul biologic al cuvantului.Ca forme de viata inteligenta,nu se poate sti nimic,decat fiecare cu presupunerea lui.Si totusi,poate ca in vecinatatea galaxiei noastre.. pe o planeta cu conditii optime de viata,s-a dezvoltat o civilizatie,extraterestra noua,dar mai veche,si mai avansata,cu technologie proprie,si poate chiar acum ne priveste,sau se intreaba ca si noi “Exista extraterestri?”.
Mie personal nu imi place ideea de “infinit” sau “nimic” nu exista nimic,nu exista infint,orice are o limita,si orice exista.Nimic ar inseamna ca noi,si tot ceea ce este asta,sa nu existe,ceea ce e imposibil.Nici un obiect,forta,materie,nu este infinta,orice se termina odata si odata.Noi,oamenii,prea ingusti la minte,am definit spatiile pe care nu le putem cerceta din scoarta in scoarta,ca fiind infinte,personal nu cred in asa ceva.Aproape toti oamenii sustin ca inainte de BigBang,nu exista nimci.Ei bine,daca nu era “nimic” cum de s-a produs acest fenomen?
S-a strans atat de multa energie,incat nu mai era loc?Atunci inseamna ca universul nu e infinit,intr-un loc infinit,nu are cum sa se aglomereze ceva.. Si de unde a aparut aceasta energie?Din nimic?
Personal,vreau sa cred ca universul,poate chiar cosmosul este defapt o cutie,o cutie in interiorul altei cutii si tot asa.. Nu cred ca exista o bariera undeva anume,care zice:”Stop,de aici incolo,nu mai exista nimic,nu te pot lasa sa treci”.Si totusi,daca aceasta bariera nu exista,de ce cred ca infinitul nu exista?Pentru ca nu are cum,bariera nu exista,dar nici infinitul.
Parerea mea,si o sustin.
Pe July 5th, 2009 la ora 7:58
Nici eu nu cred ca universul nu e infinit cat despre extraterestrii e aproape imposibil ca intr-un univers asa mare sa fim noi singurele fiinte inteligente.
Pe July 22nd, 2009 la ora 3:49
Este ora 3:40, deci vreau să îmi cer scuze dinainte dacă vor fi greşeli gramaticale în comentariul ce urmează.
Referitor la ultima parte a articolului – cea cu “Ce n-am inteles eu pana acum e de ce Nasa ne ascunde aceste lucruri si pana cand ?[..]” – eu am un singur răspuns. Suntem prea fricoşi, speriaţi de ceea ce nu cunoaştem, iar dacă NASA ar da cale liberă la toate informaţiile secrete despre extratereştrii şi descoperirile realizate s-ar crea un haos de nedescris.
Putem sări peste partea cu frica şi trecem la lăcomie. Odată ce s-ar afla toate lucrurile descoperite până acum, cei mai puternici oameni ai lumii s-ar năpustii asupra acestor lucruri şi astfel din lăcomie va rezulta din nou haos.
Părerea mea este că asta este cea mai bună metodă ne a ne ţine în siguranţă, prin ascunderea secretelor care ar da întreaga omenire peste cap.
Pe July 22nd, 2009 la ora 7:42
@Skidu inteleg si parerea ta, si eu m-am gandit la acest motiv. Dar totusi eu as vrea sa ma bucur de evolutia tehnologiei. Sunt curios cum au evoluat alte fiinte in alte locuri.
Si… nu sunt sigur daca ei ne ascund lucruri cu intentii bune, nu as vrea ca milioane de oameni sa fie controlati de ”trei destepti”.
Pe July 24th, 2009 la ora 12:58
Noi pentru extraterstrii suntem… tot extraterestrii… asa ca suntem cu totii parte a acestui univers … cineva spunea ca universul este infinit … daca nu este asa… poate sa se repete …sa fie ca o minge eu cred mai mult in varianta asta.
eu cred in varianta asta pt ca nimeni nu a dovedit ca universul este infinit, de ce murim si ne reincarnam dupa un alt timp?
nu ati avut vreodata senzatia ca ati mai facut acelasi lucru in alta viata?
noi suntem niste fiinte sarace cu spiritul si traim primitiv, in comparatie cu extraterestrii,care comunica telepatic … noi prin celular ca la noi primeaza avansul tehnologiei din care se face bani , nu avansul comunicattiilor gratuite prin forta gandului ,psihicului si mintii, pentru ca atunci am deveni din ce in ce mai apropiati de extraterestrii nu am mai fii sclavii unei maini de oameni care conduk planeta.
Pe July 24th, 2009 la ora 8:15
@Costy.. prea multe filme SF vazute.. las-o mai moale :)
Pe July 24th, 2009 la ora 8:38
@Cipryca in stiinta trebuie sa ai mereu mintea deschisa, ce anul asta e SF, celalat devine realitate.
Pe August 4th, 2009 la ora 11:51
Teoria e in modul urmator.Apa chiar exista pe pamant iar probabil o cometa izbita in ocean cu gheata etc. sa fi adus un tip de bacterie extraterestra la momentul respectiv.
In fine …eu am citit multe sf-uri. Pe tema asta incercati sa cititi de Orson Scott Card Jocul lui Ender ,VOrbitor in numele mortilor, si Xenocid … e o serie de 3 (nu stiu daca mai sunt is altele) romane in care se dezbat o multime de teme actuale.
Pe August 4th, 2009 la ora 5:19
“Apa chiar exista pe pamant” wow.. nici nu mi-am dat seama pana acum.. 8-|
Pe August 4th, 2009 la ora 6:39
Cred că se referă la trecut. Exista (si atunci) nu “există” (acum).
Pe August 4th, 2009 la ora 10:29
atunci imi cer scuze.. nu mi-am dat seama,chiar si acum sunt in ceata.. da fie :-j
Pe August 4th, 2009 la ora 10:31
Lume,lume.. extrateresti se razboiesc chiar sub nasul nostru :
http://www.youtube.com/watch?v=XqMf3towVVI&feature=related
=))
Pe August 4th, 2009 la ora 10:34
Foarte interesant, sa fie un corp de gheata ? da, da, sigur… corpul de gheata se opreste si dupa cateva secunde pleaca din loc cu 4000 km la ora… aluneca prin spatiu.
Cine stie cate lucruri ne ascund… :(
Pe October 7th, 2009 la ora 9:13
nuj cred ca imaginile de mai sus sunt trucate mi se pare ca ozeneurile acelea sunt facute pe calculator.Dar nu bag mana-n
foc. Cine stie ce secrete ne ascunde NASA sau ce minciuni sau adevaruri ne spun
Pe December 21st, 2009 la ora 2:27
eu insa vreau sa spun ca acesta este un proiect secret facut de nu numai de un stat ci mai multe,pentru a mentine pacea pe pamint a nu pertmite al treilea razboi mondial doar singuri au zis de pe vremea razboiului rece,fiintele care sunt numite extraterestri…pot fi proiecte nereusite ale clonarii omului,doar oaia s-a clonat de ce omul nu s-a putut clona in secret….aceste aparate poate nici nu sunt pilotate de cineva ci conduse dela distanta cum este telecomanda…eu nu cred in asta eu cred ca exista Dumnezeu,atit……iar acestea sunt mirsavii recente ale oamenilor de stiinte………..
Pe January 10th, 2010 la ora 6:53
Ok, de existat sunt mai mult ca sigur ca exista, macar 2 % din totalitatea planetelor din univers ar avea conditii similare pamantului,din alea 2% planete cu conditii similare ca cele de pe planeta noastra ar fi locuite.. tot ar insemna un numar foarte mare de planete unde posibilitatea vietii ar fi destul de mare..Si de ce credeti ca extraterestrii ne-ar contacta pe noi? cine a zis ca suntem cele mai inteligente fiinte de pe pamant? poate or sa contacteze balenele. sau eu stiu.. alte vietati.Poate la cat ar fi de avansati poate or sa treaca de noi, considerandu-ne niste bacterii.
Pe March 23rd, 2010 la ora 12:55
Anonim – logic ca sunt trucate,adica nu trucate,ca ele nu au ca scop sa ne convinga ca sunt reale,sunt niste imagini din diferite filme probabil,sau documentare,fanteziste.
Artiom – Imi pare rau sa te anunt ca Dumnezeu a fost doar in imaginatia unora,care nu au stiut la vremea respectiva cum sa explice anumite fenomene. Nu uita ca si acum aprox. 1000 de ani,femei nevinovate erau arse pe rug,fiind acuzate ca ar umbla cu magia neagra,doar pentru ca erau diferite,si poate o duceau mai bine decat altii.
Alin – Sunt de acord cu tine.. ‘Poate!’. Dar sa nu uitam ca si noi am ajuns intrun punct in care deja am trimis sonde in spatiu cu mesaje despre noi,cum sa fim gasiti,in urmatorii 10 ani se spera la prima aselenizare pe Marte. Am ajuns intrun punct destul de avansat al tehnologiei,si tot avansam. Cum era acum 100 de ani?Situatia era noasala,dar acum 50? Nu difera prea mult de acum 100 de ani. Acum 30? Seamana putin cu cei acum 50 de ani,dar putini mai avansati. Cum era in 2000? Cand un telefon mobil,dala stil buturuga,insemna ca esti om,iar acum,dupa doar 10 ani,deja telefonalele cu touch-screen,sunt la oriunde,se apropie tot mai mult de niste mini calculatoare,iar pc-tableturile,reprezinta startul unei noi evolutii in materie de tehnologie. Masini electrice,masini prototip cu motor pe APA. Deja este in dezvoltare un nou tip de motor,cu impulsuri electro maginetice,care ne va ajuta sa ne deplasam mai rapid prin spatiu. Teoretic el exista,problema este in practica,cum va fi construit,cine stie,peste 30 de ani,poate vom coloniza cea mai noua planeta descoperita,pe satelitii careia ar putea exista viata biologica.
STIINTA E TOTUL!!!
Pe March 23rd, 2010 la ora 1:25
Aceasta analiza de ADN este probabil una dintre cele mai bune probe in afirmarea existentei extraterestrilor: http://www.stiintific.com/2010/03/rezultatele-adn-confirma-resturile-unui-hibrid/
Pe June 22nd, 2010 la ora 7:29
eu cred ca exista extraterestri, dar cei de la Nasa nu vor sa dezvaluie asta si nu au vrut pentru ca unii oameni s-ar panica la auzul acestora….
u toti cred extraterestrii asa cum ii credem noi de treaba…..ganditi-va oamenilor le-ar fi frica la orice pas daca ar afla asa ceva….
avem opinii diferite referitor la ei…. e mai bine sa se tina secret….cine vrea sa afle despre extraterestri se poate informa si din alte surse…chiar daca ei dezafirma acest lucru ca ar exista…iti poti da seama si singur daca exista sau nu…..sau aratat de prea multe ori….multi dintre noi am vazut cate un semn de-al lor….iar cei in domeniu ne spun ca era cu totul altceva…..
Pe June 22nd, 2010 la ora 7:30
eu unu sincer sa fiu,nu am vazut astfel de semne sau extraterestri,dar cred cu desavarsire ca exista. m-am uitat atent pe acest blog,si mi sa parut destul de interesant. dar un singur lucru nu inteleg eu. cand sa decoperit in 1970 (cam asa ceva) ca sa gasit un ozn,de ce nu a recunoscut nasa? sa zica ,,da domule sa gasit un ozn,il luam,ii vacem verificri (analize),si in functie de rapoarte va spunem adevarul.,, oare se temeau ca vor crea haos in lume?
Pe June 22nd, 2010 la ora 7:31
singuri in univers nu avem qm sa fim…noi suntem modifikti genetic de extraterestrii… scrie clar in textele sumeriene despre annunaki si planete nibiru,zeii lor,practic…am auzit k hitler a fost ajutat in razboi de o alta rasa de extraterestrii,arieni…scopul lor era crearea unei singure rase pe pamant asemanatoare lor..blonzi,oki albastrii si bn faqti…ei si au faqt simtita prezenta knd au modifikt adn ul uman adik o data q sumerienii,egiptenii,mayasii etc…as vrea k nasa sa dezvaluie adevarul si sa termine q obsesia top secret
Pe June 22nd, 2010 la ora 7:33
NU EXISTA, OAMENI BUNI! Recomandarea mea e sa lasati balta totul. Noi am fost creeati de catre Dumnezeu
Pe June 22nd, 2010 la ora 7:34
sigur nu ma crede nimeni dar zilele trecute eram la matusa mea in 13 septembrie si era pe seara deci semiintuneric eu ma uitam pe geam si fumam o tigare cand mi-a sarit in ochi un corp luminos de marimea luceafarului dar dedesuptul lui,initial am crezut ca este avion sau elicoptel dar m-am uitat atent se misca foarte incet ba cobora ba urca ,bineinteles am chemat la geam tot neamul pt ca eu eram foarte comfuza dar nimeni nu ma bagat in seama,
eu stiu sigur ce am vazut dar imi este rusine sa mai spun cuiva pt ca sigur vor rade de mine si ma vor trimite la un consult psihologic
Pe June 22nd, 2010 la ora 7:54
da guest.. acum depinde ce intelegi tu prin Dumnezeu. El exista,dar nu asa cum este prezentat de diferite religii. Pt ca daca ar fi fost adevarate toate povestile din diversele biblii,atunci nu ar fi trebuit sa mai existe atatea religii,ci 1 singura.
Personal,prefer sa cred in stiinta,care e mult mai exacta,si aduce dovezi.. pana acum eu nu am nici o dovada ca toate balariile de se canta prin biserici sunt adevarate ;)
Pe August 4th, 2010 la ora 1:33
http://www.liveleak.com/view?i=cc1_1273512834
Intre 0:21 si 0:23 observati in partea dreapta a imaginii o dunga alba,si stralucitoare care isi va schimba directia. Dupa cum evolueaza imaginile,aceste 2 secunde inseamna cateva minute bune.. insa chiar si asa.. oare ce putea fi acel punct luminos,care isi schimba radical traictoria?
Acelasi fenomen se repeta si la 1:25 – 1:35